Algemene Voorwaarden

 

Ruilen of Retourneren:

 

Is ruilen of retourneren mogelijk?

Dat kan mits retour formulier is ingevuld met de reden van retour ,deze kunt u zelf uit printen en samen  met uw retour artikele (en) verzenden naar onze winkel 

Ja, maar let op dit kan alleen binnen 14 dagen ,daarna is retour zenden niet meer mogelijk .d.d van verzenden bij ons + 14 dagen . U betaald echter wel de verzendkosten van het retour zenden zelf. De door ons betaalde verzendkosten worden door ons aan de klant door berekend.
Naar de Simonstijlstraat 3
8861CH Harlingen

Verzendkosten worden bij een  retour zending niet vergoed doch in sommige gevallen in rekening  gebracht.
LET OP! 
Mocht u twee artikelen bestellen omdat u niet weet welke maat u nodig heeft kunt u ons een mail sturen naar info@kleutersenpeuters.nl
Met uw vraag.
U kunt bij ons niet twee artikelen artikelen bestellen en dan weer 1 terug sturen 
Omdat wij een kleine middenstander zijn met een kleine voorraad OP=OP bij ons  en we willen iedereen een kans geven .
Dus vraagt u.u.b  naar de afmeting van uw artikel als u twijfelt .

 

Stuurt u uw gehele bestelling retour dan worden er achteraf verzendkosten gerekend 

 

Het betalingsproces en uw gegevens zijn 100% veilig bij ons.

 

Uitgesloten

Afgeprijsde artikelen  worden niet geruild of retour genomen.



Mocht u echter een ruiling doen van een artikel met 000  aan verzend kosten en een artikel terug willen met 5.95  aan verzendkosten dan dient het verschil wel te worden bij betaald. mocht het totaal onder de 125 € vallen.

 

Er kan niet worden geruild of geretourneerd worden indien: 

- ruil- of retourzendingen niet binnen 14 dagen na ontvangst zijn aangemeld per email en/of niet direct zijn verstuurd
- kleding gedragen en/of gewassen is

- het artikel (kort) gebruikt is
- u zelf heeft getracht een gebrek te herstellen
- u de gebruiksinstructies niet heeft opgevolgd
- de originele labels zijn verwijderd

- de verpakking ontbreekt of is kapot

- afgeprijsde artikelen(vanaf 20% korting)

 

-de Splash About Nappy Liners zwemluier broekjes en zwem kleding  niet  kan worden geruild of geretourneerd.

  Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakjes of post.

 

Type fouten op de website onder voorbehoud.

 

Ik wil een artikel ruilen, wat moet ik doen?

Stuur ons eerst een mailtje naar info@le-petite-enfant.nl  onder vermelding van het factuurnummer. Vermeld in het mailtje welk artikel u wilt ruilen en wat u ervoor in de plaats wilt. Wij kunnen dit artikel dan alvast voor u reserveren. Stuur daarna direct het te ruilen artikel (voldoende gefrankeerd) naar ons op. Voeg een briefje met uw adres, naam en factuurnummer of een kopie van de factuur bij de zending. Vermeld a u b duidelijk wat u wilt ruilen en wat u ervoor in de plaats wilt ontvangen. De portokosten voor het terug sturen worden niet door ons vergoed.

Zodra wij uw zending in goede staat hebben ontvangen, zullen wij het vervangende artikel zo spoedig mogelijk naar u toesturen.

Als u een artikel wilt ruilen dat u met brievenbuspost heeft ontvangen en u wilt er een artikel voor terug dat alleen met pakketpost kan worden verstuurd, dan worden deze verzendkosten niet door ons vergoed  u  dient daarvoor nog extra porto kosten bij te betalen.

- Onvoldoende of niet gefrankeerde zendingen worden door ons geweigerd en zullen dus door de Post NL naar u retour gestuurd worden.

- Retourzendingen, welke buiten de retour termijn van 14 dagen (dus te laat) verzonden worden (datum poststempel is bindend), zullen niet worden geruild en worden automatisch eigendom van kleuters & peuters.

- De door u gemaakte portokosten voor het terug sturen bij ruilen of retourneren worden niet door ons vergoed .evenals bij annulering worden de bankkosten door ons in rekening gebracht bij een retourzending

 

 
 

Op eventuele fout geprijsde artikelen kan geen aanspraak gemaakt worden